Zotte bui

Ik ben deze namiddag in een zotte bui naar Zaventem vertrokken.  Rond 16u45 heb ik beslist om te gaan en om 17u44 zat ik al op de trein met mijn twee zonen, een rugzak met proviand, mijn fototoestel en een zitje voor in de auto (in de auto die in Zaventem stond, zat maar één autostoel).

De jongens vonden het, zoals verwacht, fantastisch op de trein en voor mij was het ook wel genieten om met hen mee te ‘reizen’.  De twee overstappen die we moesten maken, verliepen heel vlot en voor we het wisten, waren we in Zaventem.  Mark was ondertussen al geland dus veel tijd is er niet verloren gegaan.

Het was een leuk weerzien.  De jongens vlogen hun vader om de nek en Lomme liet niet meer los.  We zijn nog even naar de vliegtuigen gaan kijken in het panoramisch restaurant maar veel beweging was er niet. 

Nog een kleine zoektocht naar de juiste auto en we konden naar huis vertrekken.  Warre sliep bijna onmiddellijk maar Lomme bleef enthousiast tot we thuis waren.  Zijn vake was terug!

20080308011.jpg

20080308021.jpg

20080308031.jpg

Geef een reactie

