De jas

We stonden op het punt om te vertekken.  Ik gooide de jassen op de grond en heel even flitste het door mijn hoofd dat ik een fout had gemaakt.  Warre kan die jas wel alleen aandoen maar die van Lomme zou ik toch terug moeten oprapen om hem erbij te helpen.

Warre reageerde niet onmiddellijk maar ik zag Lomme wél richting jassen vertrekken.  Voor ik het goed en wel besefte, had Lomme zijn jas zelf aangedaan, net op dezelfde manier als Warre het doet (hij legt de jas op de grond en gaat aan de kraag staan, handen in mouwen en over het hoofd zwaaien). 

Ik deed euforisch en Lomme stond daar, zo fier als een gieter, met zijn jas aan.

20080325011.jpg

Geef een reactie

