Isabel

Gisteren belde Isabel me op.  Of ik geen zin had om samen met de kindjes iets leuks te doen terwijl de mannen in Frankrijk zitten.  We koken en eten gezellig samen op vrijdagavond.  We slapen samen onder één dak.  We gaan op zaterdag met z’n allen zwemmen…  Ze hoefde mij niet verder te overtuigen.  We hebben afgesproken komende vrijdag om 18u.  De rest zal zichzelf wel uitwijzen.

Ik hou van creatieve mensen en Isabel is er zo ééntje.  Het concept van de feestjes die ze geeft, de cadeautjes die je van ze krijgt, de decoratie in hun huis, het eten dat ze bereidt, de kleren die ze draagt… stuk voor stuk creatieve ideeën!  Ik kan daar zooo van genieten…

Geef een reactie

