Selectie

Vandaag moest een selectie van 4 foto’s binnen voor de tentoonstelling van de fotoclub.  Niet gemakkelijk.  Tijdens het kiezen heb ik beseft dat ik eigenlijk niet actief aan fotografie doe.  Mijn fotocollectie bestaat momenteel enkel uit huis-tuin-en-keukenfotografie; foto’s van mijn kinderen en vrienden die veel te vlug moesten genomen worden zonder rekening te kunnen houden met belichting en kadrage.  Als ik dan eens een goed beeld schiet, is het voor mij eerder een ‘lucky shot’.

   

Geef een reactie

