Lomme ma meesse

Deze morgen zei Lomme iets dat ik maar niet thuis kon brengen.

Lomme: “Lomme ma meesse

Ik liet het hem meerdere keren herhalen maar begreep het nog steeds niet.  Uiteindelijk vroeg ik aan Warre of hij wist wat Lomme ons duidelijk wilde maken.

Warre: “Lomme Van den Meerssche

Uit Lomme zijn reactie kon ik afleiden dat hij gelijk had.

Een gedachte over “Lomme ma meesse

  1. Oef, opgelucht!
    Regelmatig hoor ik kinder-talk aan, en maar al te vaak moet ik het antwoord schuldig blijven, omdat ik niets van versta.
    Ik dacht al dat het een genetisch gebrek was, maar blijkbaar (i) ben ik dus niet de enige (ii) kunnen ouders niet àlles verstaan. 🙂

Geef een reactie

