Run Bike Run

Voor de zomer had ik nog de ambitie om eraan mee te doen, maar door een gebrek aan fietstraining heb ik verstek laten gaan voor de Duathlon in Schuiferskapelle.

Mark was wel ingeschreven en mocht zich deze middag opwarmen voor 4,3km lopen, 30,6km fietsen en nog eens 3,2km lopen.  De jongens en ik gingen graag supporteren.  Mark was niet de enige die op onze steun kon rekenen; ook Stijn (de papa van Storm) en Gudrun (Warres turnjuffrouw) gaven het beste van zichzelf.

Mark heeft iets beter gepresteerd dan vorig jaar ondanks de krampen, die net als de vorige keer, de kop opstaken bij het begin van de laatste loopafstand.

Proficiat aan Mark, Stijn, Gudrun en nog zoveel andere.  Eens zien als ik klaargestoomd geraak voor volgend jaar…

Een gedachte over “Run Bike Run

  1. Pingback: Watewyloop 2009 – uitslag « Mijn jongens

Geef een reactie

