Zwanger

Als we, iets later dan verwacht, thuiskomen van het werk, komt Warre ons tegemoet gelopen met de boodschap dat Leon er een broertje of zusje bij krijgt.  Lomme komt iets later met ongeveer dezelfde boodschap af.  Hij houdt het op een ‘vriendje’ of zusje.  Mijn zus is dus zwanger van haar tweede.  De baby wordt verwacht ergens in april van volgend jaar.

Ook mijn vriendin en mijn nicht zijn zwanger voor diezelfde periode.  Nog een geluk dat we ’t allemaal zes maanden op voorhand weten zodat we met een spaarplan kunnen beginnen. 😉

En zo komen er in 2009 twee speelkameraadjes bij voor familie Van Nieuwenhuyse.  Wie zorgt voor nummer 30?

4 gedachtes over “Zwanger

  1. Het nieuws deed al de ronde, inderdaad.
    Dat is wel iets eigen aan onze familie:
    “Raad eens wie nu zwanger is?”
    “Hoe kan ik dat nu weten?”
    “Gewoon, doe eens een gokje. Je zus wist het meteen.”
    “Hint?”
    enz.
    Leuk, leuk.
    Een dikke proficiat aan het gezinnetje!

  2. Pingback: Nummer 30 « Mijn jongens
  3. Pingback: Vol verwachting… « Mijn jongens

Geef een reactie

