Lomme doucht

Onze wekker is z’n regelmaat kwijt.  Tegenwoordig loopt hij al af terwijl Mark onder de douche staat.  Dat is ergens tussen 6u30 en 6u50.  Dit maakt dat ik mijn laatste dutje moet onderbreken om Lomme van in z’n bed naar het onze te dragen.

Tot zover het negatieve nieuws.  Het positieve nieuws is dat Lomme en ik dan samen kunnen genieten van de laatste momenten in bed.  Eens Lomme zich op Marks plaats genesteld heeft, blijft hij mooi stil liggen en laat hij me gewillig z’n billen kneden.  Ik kan daar zooooo van genieten; van die mollige, zachte billen.

Als Mark terug is uit de badkamer, is het mijn beurt.  Tot voor kort wou Lomme altijd met Mark mee naar beneden om dan samen naar de bakker te rijden maar nu heeft hij iets nieuws gevonden: samen met moeke onder de douche.  Met zijn ‘wasdoekje’ probeert hij zich dan te wassen naar mijn voorbeeld.  Allemaal geen probleem ware het niet dat ik daar serieus koud sta te krijgen terwijl hij geniet van de warme waterstralen.

Lomme doucht

2 gedachtes over “Lomme doucht

Geef een reactie

