Ruitenwasser Lomme

Als ik een spons of trekker durf boven te halen, heb ik compagnie.  “Ik wil ook kuisen” klinkt het dan.  Vandaag waren de ramen aan de beurt en omdat ik geen zin had om constant te moeten verbieden, liet ik hem maar begaan; met een eigen emmer, een eigen spons en een eigen ‘lekkeltje’ (trekkertje).  Zeker een uur lang heeft hij het volgehouden: trapje af, spons in ’t water, wringen, trapje op en wrijven. 

Ruitenwasser

Hij wist van geen ophouden en toen ik net klaar was begon hij gewoon weer opnieuw…
*Zucht*

Een gedachte over “Ruitenwasser Lomme

Geef een reactie

