25 stukjes

25 stukjes

5 gedachtes over “25 stukjes

  1. Wat grappig, ik denk dat Nora net dezelfde puzzel(s) heeft bij haar meter. Is het een grote doos met een stuk of 9 puzzels van Winnie the Pooh? Van 12 stukkes tot 24 of 25 stukjes?
    Nora is ook zot van die puzzelf alleszins en kan ook die van 24 stuks maken.

    Wat een geconcentreerde blik heeft Lomme. Zalig om ze zo te zien puzzelen he.

  2. @ Licht in de duisternis: bedankt voor de vleiende woorden. Volgens mij stelt het niet zoveel voor. Ik heb altijd wel een opmerking als het over mijn eigen foto’s gaat. Ik moet/wil nog zoveel leren…

    @ Jennifer: ik heb geen idee van de puzzels die ze in de peuterklas aangeboden krijgen maar ik heb geen probleem met insteekpuzzels. Ik ben er zeker van dat dat voor een aantal kinderen al een hele uitdaging is. Alles op z’n tijd. Ze moeten al vlug genoeg groot worden.

    @Tamara: neen, het is een doos met 2 houten puzzels van 25 stukken.

Geef een reactie

