In… of naast bed?

Lomme slaapt nu al twee nachten in zijn grote bed en al evenveel keer vind ik hem ’s avonds terug op de matras die – uit voorzorg – naast zijn bed gelegd werd.  Daar ligt hij dan super schattig te wezen en nog  o zo klein ten opzichte van dat grote bed.  Ik ben benieuwd wanneer hij de grenzen van zijn nieuwe bed zal kennen.

Bed

4 gedachtes over “In… of naast bed?

  1. Goh, Nora slaapt nog steeds in een spijlenbed en ze is 2 jaar en bijna 8 maanden. Ik ben er precies wat laat mee 😉 Nu, ze is nog tevreden in haar spijlenbed en bovendien hebben we nog geen hekje aan de trap dus zou het sowieso veel te gevaarlijk zijn. En mentaal zou ik het er precies ook wat moeilijk mee hebben, denk ik…

    Grappig dat Lomme liever op die matras slaapt. Waarschijnlijk veel te moe om opnieuw in bed te kruipen als hij op de grond belandt 🙂

Geef een reactie

