Verjaardagsfeest Lomme

Er werd een mooie dag voorspeld met in de vooravond kans op regen maar toen ik opstond, regende het pijpenstelen.  De hele voormiddag hield de regen aan en dat deed me twijfelen over de barbecue die ik gepland had voor ’s avonds.  ’t Is pas bij de slager dat ik beslist heb om toch bij mijn eerste gedacht te blijven. 

Kort na de middag stopte het met regenen en kregen we heel zonnig weer in de plaats.  Ik had nog net de tijd om de tafels buiten op te stellen en de tuinstoelen af te drogen voor de genodigden zouden arriveren.  Gelukkig kreeg ik assistentie van Lomme die nog steeds tuk is op schoonmaken.  Daarna hielp hij Mark bij het uitpakken van de nieuwe barbecue.

BBQ

Als iedereen een plaatsje gekozen had, konden de cadeautjes worden uitgepakt.  Het gele Supra-Bazar-papier verdween en er kwamen auto’s en een moto tevoorschijn.  Tante Valerie weet wel hoe ze haar metekind kan bekoren.  Broer Warre was al even blij.

Cadeautjes

Zoals een verjaardagsdraaiboek zou voorschrijven werd na het uitpakken van de geschenkjes, de taart geserveerd.  Lomme had graag een King-taart gewild maar het gamma van de bakker reikt zo ve niet dus werd het een Bliksem McQueen-taart zoals Warre er één kreeg op zijn vierde verjaardag.  De kaarsjes werden verschillende keren uitgeblazen.  Niet alleen voor de foto maar ook omdat synchroon blazen blijkbaar niet zo gemakkelijk is.  Bij het zingen van ‘Happy birthday’ werd Lomme zowaar verlegen.  Teveel aandacht voor zo’n klein ventje.

Taart

’t Werd een heel fijne namiddag daar buiten en de barbecue heeft enorm gesmaakt.  Als ik Warre ’s avonds in bed een zoen ging geven zei hij: “’t Was een leuke dag, hé moeke”.  Hij had duidelijk ook genoten van het verjaardagsfeestje van zijn broer.

Rugby

Een gedachte over “Verjaardagsfeest Lomme

Geef een reactie

