week 27

maandag 29 juni
Mijn verjaardag.  Overdag moest ik werken maar ’s avonds kwamen heel wat mensen in onze tuin meevieren.  En ik werd verwend!  Ik kreeg de mooiste fiets van de wereld cadeau.  Dankjewel lieverd, Warre en Lomme, pa en ma, vake, Ringo, Gerrit, Valerie, Stephane, Leon en Remi.  Foto volgt.

dinsdag 30 juni
De laatste schooldag.  Om de vakantie in te zetten kregen Warre en Lomme een zwembad cadeau.  Het duurde even voor het gevaarte opgeblazen was en er wat water in stond maar dat kon de pret niet bederven.  Ik denk dat de buren van drie huizen verder konden meegenieten van de jongens hun enthousiasme.

zwembad

woensdag 1 juli
Het bedrijf verhuist.  Alles moest in dozen en computers moesten losgekoppeld.  We genoten nog een laatste dag van de toch wel mooie locatie waar we 5,5 jaar gewerkt hebben.  Klik op de foto voor een vergroting.

Drongen office

donderdag 2 juli
Een dagje thuiswerken.  Toevallig leverden ze die ochtend de zonnewerende screens voor de bureauruimte.  Mark palmde het bureau in en kon meteen uittesten of ze hun werk deden.  Ik bracht de dag door achter mijn PC’tje aan de keukentafel.

vrijdag 3 juli
Een nieuw bedrijfsgebouw vlakbij UZ Gent.  Het duurde even voor we onze nieuwe plaatsen konden innemen maar uiteindelijk was iedereen tevreden met zijn of haar plekje.  ’s Middags werd het bedrijfsrestaurant waar we vanaf nu terecht kunnen, uitgeprobeerd.  Lekker maar aan de dure kant.  Later op de dag werden nog tientallen PC’s verhuisd.  In dat warme weer was het zweten geblazen.

zaterdag 4 juli
Vandaag gaat de 96ste editie van de Tour de France van start.  Ik kijk een heel jaar lang, op een paar belangrijke wielerwedstrijden na, niet naar TV maar vanaf nu zal ik drie weken lang afstemmen op Eén voor Karl en zijn team.

zondag 5 juli
Voor de derde dag op rij is het feest in de stad.  Vrijdag gingen we kijken naar het optreden van Piet Piraat.  Het was leuk om te zien hoe al die kindjes – hoe klein ook – meezongen met de televisiefiguur.  Als ouder heb ik vooral genoten van de vele bekende mensen om me heen.  Oude bekenden van de KSA en andere die we onlangs leerden kennen via de klasgenootjes van de jongens.  Ook vandaag bleven we plakken bij een klasgenootje van warre.  Terwijl de kindjes op verkenning gingen in de mooie stadstuin, konden wij rustig kennismaken.  Ik voel me al m’n hele leven thuis in Tielt en ’t wordt nog steeds beter.

 

Je ziet, de berichtjes zijn kort en foto’s ontbreken.  Ik heb het druk, druk, druk.  Nog twee weken hard werken en dan: congé payé.

3 gedachtes over “week 27

  1. Snif, kmis mijn bureau’tje!

    Ben eens langsgeweest vrijdagavond in het nieuwe gebouw, tziet er in orde uit.
    Alleen een beetje wennen he 🙂
    Het kan zijn dat ik binnenkort een project krijg in merelbeke, kunnen elkaar misschien nog tegenkomen op een middag 😉

  2. Pingback: Zwembadgeweld « Mijn jongens

Geef een reactie

