Opgelucht!

Vorige week was een moeilijke week.  Naast de twee geboortes en het mooie weer zag het er niet zo goed uit.

Ten eerste was er weer een deadline.  Er moest een fotoboek worden gemaakt voor de fotoclub waar ik lid van ben maar wegens te weinig tijd bleef ik dat maar uitstellen tot het eigenlijk alweer te laat was.  Zoiets weegt op mij.  Mijn hele verlof (ja, ik had het al uitgesteld tot in mijn verlof) spookte dat boek door m’n hoofd.  Vorige week heb ik er dan eigenlijk werk van gemaakt.  Op één avond heb ik het boek kunnen afwerken en is het online besteld.  Soms verdien ik echt een pak slaag, een schop onder mijn kont…  Dat ik zo tegen dingen kan opzien terwijl het dikwijls niet eens nodig is.

Ten tweede was er Anna.  Het meisje, dat ik enkel ken door haar twee bloggende ouders, was eerder deze maand met haar handje in een roltrap terecht gekomen.  Eerst leek het allemaal wel mee te vallen maar plotseling werd ze in kritieke toestand opgenomen in het ziekenhuis.  Ik was helemaal ondersteboven toen ik het bericht las.  Ik kon aan niets anders meer denken dan aan dat kleine meisje dat amper twee maanden ouder is dan onze Lomme.  Meerdere keren per dag ging ik op zoek naar positief nieuws en het zag er lang niet goed uit maar vandaag kwam er toch de grote opluchting.  Het gaat de goede kant op met Anna.  Ik ben enorm blij voor haar en haar familie.

Een gedachte over “Opgelucht!

  1. Ik lees/volg het ook van Anna. Raar hoe “het lot” van een vreemd meisje mij zó aangrijpt. (Met tranen en al) Het moet dus toch zijn dat als je “de belevenissen” van iemand op het net volgt, je echt gaat meeleven met die familie als ware het goede kennissen.
    Ik ben ook enorm opgelucht dat het beter gaat met haar.

Geef een reactie

