Mijn herfstschatten

Toen de bel ging, zag ik twee beladen kinderen reikhalzend mijn richting uitkijken.  Warre had een mooie herfstboom bij en Lomme was er bijna zelf één met zijn kroon op.  Zo fier als een gieter stak hij zijn doos herfstschatten in de lucht.  Heel leuk zo op een woensdagmiddag als de kinderen met de fiets naar huis moeten en ik handen te kort lijk te hebben om alles te dragen.  We zijn heelhuids thuis geraakt, mijn herfstschatten en ik.  ’t Is wel heel mooi gevonden allemaal.

2009102801

2009102802

4 gedachtes over “Mijn herfstschatten

Geef een reactie

