Kleurplaten

Nog gisteren waren er bijna traantjes.  Iemand had op de tekening van Warre gekriebeld terwijl hij eventjes weg was.  Ik wierp vlug een blik op de tekenig en zag onmiddellijk een webadres onderaan het blad.  Zo kon ik Warre vlug geruststellen met de belofte dat ik er een nieuwe zou printen.

Thuisgekomen tikte ik het webadres in maar kreeg de melding dat de pagina niet meer bestond.  Gelukkig kon ik na wat zoekwerk de tekening toch terugvinden. Probleem opgelost.

kleurplaat10

En op die manier heb ik ontdekt dat er van alles en nog wat kleurplaten te vinden zijn op het Internet.  Hier en hier bijvoorbeeld.  Die laatste site wordt waarschijnlijk ook door ’t Stad gebruikt want de tekeningen waarmee ze de komst van de Sint in de stad aankondigen, zijn er ook terug te vinden.  Leuk!

Geef een reactie

