Thank you, Jason Lee

Nog voor ik zelf begonnen was met bloggen, ontdekte ik de SISTERS-blog.  Ik was meteen onder de indruk van hoe fotograaf Jason Lee zijn kinderen in beeld bracht en bleef hem volgen.  Onlangs kwam het bericht dat een boek gemaakt werd met blogfoto’s en -tekst.  Van de uitgeverij kreeg hij bovendien een aantal boeken om uit te delen.  Ik was er als één van de eerste bij maar mijn geluk was van korte duur toen bleek dat er geen boeken buiten US gestuurd werden.  Via een collega, die in de US woont, heb ik het toch kunnen regelen en zo kon ik vorige week mijn boek afhalen in het postkantoor.  Een leuk boek om in te kijken en te lezen.  Warre en Lomme hebben al goed zitten lachen met die gekke zusjes.

Dear Jason,
Thank you very much for the beautiful book I received.  I really like it and I’m obviously not the only one.  My boys are having lots of fun with the crazy sisters.

Warre meets Kristin and Kayla.

Een gedachte over “Thank you, Jason Lee

Geef een reactie

