1 januari 2010

Lieve mama, lieve papa,

WAKKER WORDEN lieve mensen!!!!
Kom maar vlug je bedje uit.
Want terwijl je lag te slapen
is er iets héél raars gebeurd!

Kijk maar eens naar de kalender:
gisteren nog… zo dun
en vandaag… zo mega-dik!

’t Is dus echt de hoogste tijd
om ’t nieuwe jaar in te glijden!

Luister goed…  We doen het zo:
Zet je zorgen aan de kant,
schud elkaar eens goed de hand,
Geef elkaar een zoen.

En….
Toost dan maar
op een heel “tof” jaar!!!

Warre

Je zag Lommes versie van wat moet zijn:

Ik vlieg nu in het nieuwe jaar.
Is er een mooi plekje daar?
Even kijken wat ik zie…
Mama’s armen, papa’s knie!
Goed, ik kom, hou jullie klaar.
Rrrrrrrrrrrrrrr…
Alstublieft, hier is mijn brief,
met een dikke zoen erbij…
Van mij!!!

Lomme

4 gedachtes over “1 januari 2010

Geef een reactie

