Handen (2)

Om eens terug te komen op het thema ‘handen’.    Ondanks de mooie kleuren van de paddestoeltjes, zou ik toch voor zwart wit willen gaan.  Ik heb al heel wat mooie dingen gezien op het Internet en zelf heb ik ook nog een idee in m’n hoofd maar voorlopig heb ik nog geen tijd gehad om het uit te proberen.  Ik zou willen rekenen op de bereidwillige medewerking van mijn oudste zoon dus moet ik ook een beetje het juiste moment afwachten.

Vorig weekend heb ik nog wat losse beelden gemaakt.  Zomaar, tussen de soep en de patatten, en zonder al te veel de aandacht te trekken van mijn huisgenoten.  Je weet maar nooit dat er plotseling een wereldbeeld tussen zit… 😉

7 gedachtes over “Handen (2)

  1. Hei Annelies,

    Het enige probleem met uw themafoto’s zal de keuze worden tussen de reeds mooie beelden op uw blog.
    De meeste leden van onze club kunnen alleen maar jaloers zijn, want behalve jou en Hannelore’s beelden hebben we nog bijna niets gezien van ons jaarthema.
    Ik zou zeggen “doe zo voort” maar om nog betere foto’s van handen te nemen zal het verdorie moeilijk zijn.

Geef een reactie

