Dikke knuffel

We schrijven 26 maart 2010.  Mijn laatste werkdag bij AGFA.  Tot mijn grote verbazing bleef ik er zelf heel rustig bij.  Ook mijn collega’s hadden tranen verwacht want toen ik aankwam op het werk vond ik een doosje zakdoekjes op mijn bureau.

’s Avonds gaf ik een feest.  De genodigde collega’s verrasten me met een ‘uitwuifboekje’ waarin ze elk een persoonlijke boodschap nalieten.  De doos zakdoekjes stond veilig in buurt maar bleef onaangeroerd; er vloeide geen traan.  Dat wilde volgens mij maar één ding zeggen: het is mooi geweest.

De collega’s wisten blijkbaar goed waarmee ze me een plezier konden doen want ik kreeg ook nog twee BONGO’s: Relax en Weekend Natuur.  Mensen die goede of slechte ervaringen hebben met één van de adressen uit de lijst van die twee bonnen mogen die altijd nalaten in de commentaren.

Bij deze ben ik terug in blogland en ga ik binnenkort nog wat berichten in het verleden posten om ons ‘dagboek’ wat bij te werken.  Als ik daarmee klaar ben, ga ik gewoon door met bloggen.

Geef een reactie

