Me-time

Na het afscheid had ik enkele dagen me-time ingepland.  Het enige moet-werkje die ik had was het schoonmaken van dat blauwe varkentje met beige interieur dat op de oprit stond.  De rest van de tijd deed dingen waar ik anders nooit tijd voor heb: mezelf laten verwennen en shoppen.  Al had ik de twee beter niet na elkaar op dezelfde dag gepland of toch niet in die volgorde, want mijn namiddagje shoppen werd grondig verstoord door die vettige kop haar waarmee ik van de massage buiten kwam.  Bij elke spiegel die ik tegenkwam probeerde ik mijn haar deftig te leggen en dat werd er met de minuut vettiger van.  Gelukkig dat ik ten volle genoten had van de massage of mijn dag was er helemaal aan.

Geef een reactie

