Dag van de buren

Voor de kinderen is bijna elke dag ‘Dag van de buren‘ want als ’t mooi weer is, zitten ze elkaar na school op te wachten om samen te fietsen, te voetballen, op de boot of op de trampoline te spelen.  Voor de volwassenen was het iets langer geleden dat ze gezellig rond de tafel zaten.  De ‘Dag van de buren’ heeft hier duidelijk zijn nut bewezen.

Een gedachte over “Dag van de buren

  1. Geloof het of niet, maar ik heb jou letterlijk die foto zien nemen :-)))) Ik reed op de ring op weg naar ons vast frietkot (Eurofriet) en zag jullie in ’t doorgaan gezellig rond de tafel. Toen ik terugreed met mijn zak dampende frietjes, zag ik jou deze foto nemen en ik dàcht het nog, dat ik het resultaat hier zou zien, hihi. Superleuk !!

Geef een reactie

