10/08/1980

Dat kleine mormel in de armen van haar grote zus is vandaag 30 jaar geworden.  Moeder en vader waren destijds zo content van hun eerste dat ze nog een tweede wilden maar ze hebben zich lelijk mispakt…  😀

Alle gekheid op een stokje.  Om eerlijk te zijn kan ik me niets meer herinneren van de geboorte van mijn zus.  Ik ‘herinner’ me alleen nog die enkele foto’s uit haar album, die genomen zijn net voor of na haar doop (enkele dagen na de geboorte).  De foto met haar grote zus mocht dan ook niet ontbreken.

Valerie, proficiat met je 30ste verjaardag!

Geef een reactie

