Secret Santa = Elisse

Maandag al puilde de grote enveloppe uit onze brievenbus.  Ik wist meteen dat dit van mijn Secret Santa kwam.  Ongeduldig als een klein kind scheurde ik het pakje open.  De mooie broche was duidelijk voor mij, de twee andere pakjes voor mijn jongens en als extraatje, twee naaiapplicaties.  Alles was vergezeld door een kaartje en kleine briefjes ter verduidelijking van de inhoud.  De twee pakjes heb ik onder de kerstboom gelegd tot de jongens thuis kwamen maar lang hebben ze daar niet gelegen.  Voor Lomme was er een oranje T-shirt met zijn naam en voor Warre een grijze. 

Heel nieuwsgierig tikte ik het blogadres van mijn Secret Santa in: http://bijgebrekaanbeter.blogspot.com.  Bij het zien van de mooie foto’s en het lezen van de grappige blogjes, kreeg ik meteen een opgewekt gevoel.  Ze lijkt me een heel leuke meid. 

“Lieve Elisse, heel erg bedankt voor de geschenkjes.  Ze zullen stuk voor stuk goed van pas komen want geloof het of niet, Lomme kwam vanavond met een gescheurde broek thuis.  Je wilde weten wat we van de T-shirts vonden?  Heel mooi gedaan!  De jongens waren ook meteen enthousiast al zullen ze nog een klein beetje moeten wachten om ze te dragen want ze zijn wat aan de grote kant.  Gelukkig zijn ze te groot en niet niet te klein.  Foto’s van de jongens met hun T-shirt zal je hier ongetwijfeld nog wel te zien krijgen.

3 gedachtes over “Secret Santa = Elisse

Geef een reactie

