100.000

“Mijn jongens” zal heel binnenkort zijn honderdduizendste bezoeker over de vloer krijgen en ik vond dat een goede reden om eens een give away op poten te zetten.  Wie mij als eerste een screenshot doormailt met de teller, die voor de gelegenheid verhuisd is van rechtsonder naar rechtsboven, op 100.000, krijgt van mij een pakket wenskaarten van Ligatura.  Deze creatievelinge mag meegenieten van de feeststemming op dit stekje want zij ontwerpt volgens mij de allermooiste kaartjes en geschenkjes.  Ze zijn bijna te mooi om weg te geven.  Alstublieft!

6 gedachtes over “100.000

  1. Pingback: Onverwachts, maar heel leuk « Wij plukken de dag !

Geef een reactie

