100m

Na het afnemen van de brevetten in groep, was het tijd voor de baantjeszwemmers om te laten zien hoe ver ze kwamen.  Warre wou ook wel eens proberen om een brevetje te zwemmen.  Ik had het al fantastisch gevonden als hij de 25m haalde maar nog voor ik kon gaan kijken (ik hielp Lomme bij het omkleden), stond hij al terug in de kleedkamer.  “Ik heb er 100 gedaan.” 

Ik kon m’n oren nauwelijks geloven tot oma apetrots de kleedkamer binnenliep.  Zij had met ingehouden adem toegekeken hoe Warre 4 lengtes zwom zonder stoppen. 

Warre zelf was ook wel trots op zijn prestatie.  En terecht!

 

2 gedachtes over “100m

Geef een reactie

