Vakantiekiekjes

Ik heb amper de tijd om dit stekje bij te houden en toch ben ik met nog een nieuw project gestart.  Het idee komt van bij Isabel, Karen, Maaike en Tamara die er tot nu toe in slaagden om elke dag van 2011 een foto te posten op hun Facebook.  Ik wou het ook eens proberen maar 365 dagen leek mij wel heel erg lang dus heb ik de periode beperkt tot de grote vakantie.  Ik weet nu al dat het behoorlijk lastig zal worden maar het is ’t proberen waard.  Ter compensatie voor de blogstilte van de laatste weken, zal ik – hetzij met enige vertraging – de foto’s ook hier achterlaten.

3 gedachtes over “Vakantiekiekjes

  1. Ik vind die fotoreeksen heel erg leuk om te volgen. Ook die van jullie 🙂
    365 dagen was voor mij ook onhaalbaar. Heb spijt dat ik er niet aan dacht om net zoals jij de vakantie op die manier bij te houden.
    Misschien volgend jaar…
    Hoe werk jij de foto’s zo af met een polaroid-look en tekst?

  2. Pingback: Zomer 2012, elke dag een foto « (b)engeltjes

Geef een reactie

