Zoekertje

Voor de aankleding van Lommes kamer ben ik op zoek naar iets dat lijkt op de combinatie aan de muur op onderstaande foto.  Ik meen iets dergelijks al gezien te hebben in blogland maar vind het niet meer terug.  Ook op het wijde web heb ik niets in die richting kunnen vinden en zelf zoiets maken is mij (bijna) onbegonnen werk.

Daarom, lieve lezers, doe ik een beroep op jullie.  Is er iemand die me een tip kan geven over waar ik zoiets kan vinden of, als het echt eenvoudig is, hoe ik zoiets zelf kan maken?  Ik zal je eeuwig dankbaar zijn.  😉

2 gedachtes over “Zoekertje

Geef een reactie

