Rune, Maxim, Romain en Nell

Het is al van januari geleden dat ik hier nog eens een geboorte mocht aankondigen maar de laatste maand vielen hier 3 kaartjes in de bus dus werd het dringend tijd om de draad weer op te nemen.

Ik moet wel toegeven dat Rune tussen de mazen van het net geglipt is.  Hij is geboren op 6 april en is het tweede kindje van Marks neef Sandy en zijn vrouw Charlotte.  Birthe is zijn fiere zus.

Eind vorige maand, op 24 augustus, werd Maxim geboren.  Hij is het tweede zoontje van mijn nicht Sofie en haar vriend Marnick.  Maxim wordt ongetwijfeld het favoriete speelkameraadje van grote broer Alexander.

Ook Eléonore kreeg er een broertje bij.  Romain werd geboren op 6 september en is het tweede kindje van Jean-Yves en Annemie.  Romain maakte het even heel spannend maar ondertussen kunnen we opgelucht ademhalen.  Gisteren heb ik hem voor het eerst ontmoet en mocht ik aan de lijve ondervinden dat ik niet meer zo handig ben met zo’n klein, slap baby’tje.

Tussen al dat mannelijk geweld is ook een meisje geboren.  Nell is het tweede kindje van mijn vriendin Katrien en haar vriend Rudy en kleine zus van Jules.  Ze is geboren op 17 september.

Welkom Rune, Maxim, Romain en Nell
Proficiat aan alle ouders.

2011
24/01: Saar
06/04: Rune
24/08: Maxim
06/09: Romain
17/09: Nell

2010 – 2009

Geef een reactie

