Cross in Oostrozebeke

Met de cross in Oostrozebeke sluiten we een reeks van 7 wedstrijden af op 14 dagen tijd.  29 & 30 oktober, 1 november, 5 & 6 november, 11 november en 11 & 12 november.  Neem daarbij de andere activiteiten waaraan mijn jongens deelnemen zoals daar zijn zwemmen, voetballen en KSA en je begrijpt meteen waarom ik niet de tijd vond om hier alles op een rijtje te zetten.  Om nog maar te zwijgen van de berg vuile was die achteraf verwerkt moet worden.  Maar we klagen niet.  Het wordt met heel veel liefde gedaan en als ik dan zie hoe mijn jongens zich telkens weer inzetten en zich amuseren, kan ik daar alleen maar van mee-genieten.

Geef een reactie

