Omdat ik je zo “lief” vind

Door een operatie en bijhorende revalidatie is de juf van Lomme sinds nieuwjaar afwezig.  Op de klasblog zie ik dat ze af en toe eens op klasbezoek gaat maar op 14 februari verraste ze haar kleuters met een kleine attentie en een leuk kaartje.   Toen ik het geheel ’s avonds uit Lommes rugzak viste, werd ik er zowaar emotioneel van.  Dit gebaar is voor mij het mooiste bewijs dat de juf haar job met liefde doet en dat ze haar kleuters écht mist.  “Veel beterschap, juf Veerle.”

Een gedachte over “Omdat ik je zo “lief” vind

Geef een reactie

