Vaderdag 2012

Mijn papa is de tofste.
Ik vind hem supercool.
Wie ook een superpapa heeft,
weet best wat ik bedoel.

Mijn papa is de beste
in troosten met een lach.
Ik mag ook soms van hem wel
wat ik van ma niet mag.

Met papa kan ik gek doen.
Dat is altijd plezant.
We doen wel eens een aap na
of zelfs een olifant.

Ik kan hem echt niet missen,
geen week en zelfs geen dag;
ik vind mijn papa oh zo lief
vooral op vaderdag!

Lieve zoen,

Warre 

Liefste papa,
Samen beleven we veel leuke en gezellige momenten,
vandaar de puzzel die ik voor jou heb!
Soms moet je ook eens boos zijn en krijg ik minder complimenten,
neem dan deze stressbal, knijp er in en alles komt weer goed!

Dikke kus

LOMME 


Geef een reactie

