Dag 11 – Uitnodiging

Volgende woensdag wordt Warre 8 jaar en daar hoort een verjaardagsfeest bij.  Een tweede voetbalfeest zou weinig origineel geweest zijn en een fietsfeest zag ik niet echt zitten.  Een bowlingfeest of een namiddag in een binnenspeeltuin, zoals hij zelf graag wou, zijn hier geen optie.  Warre verjaart midden in de zomer dus zou ik het zonde vinden om binnen te moeten kruipen.  Hopelijk lappen ze het ons geen tweede keer.

Een bezoekje aan onze vrienden in Veldegem *zwaai, zwaai* bracht me bij de Olympische Spelen.  Grote Lomme was die namiddag naar een verjaardagsfeest geweest en had een zelfgemaakte medaille meegekregen als aandenken.  Voor Warre was ’t goed, zolang er maar sport in ’t spel was.  De voorbereidingen konden dus starten.

Redelijk snel vond ik op Pinterest het idee voor de uitnodigingen maar de uitvoering liet, zoals gewoonlijk, weer op zich wachten.  Tot vanavond, amper een week voor het feest.  Na een lange werkdag, een rit van 55km aan een gemiddelde van 27km/u en een aflevering van Vive le Vélo, ben ik eraan begonnen.  De mensen vragen zich dan af waarom ik altijd zo laat naar bed ga…

Nadat ik de eerste drie ringen had gezet, consulteerde ik het Internet voor de volgorde van de twee onderste ringen.  Pas dan merkte ik op dat ik een fout had gemaakt.  Geen mens die het zou merken, dacht ik nog.

12-07-2012 – Deze morgen bij het ontbijt, liet ik de jongens zien wat ik gepresteerd had.  Warre vond het goed en droomde al van het moment dat hij z’n uitnodigingen mocht gaan uitdelen.  Lomme daarentegen vond dat er iets niet juist zat…  “Die ringen staan ‘lik’ te dicht bij elkaar.”  He got me.

3 gedachtes over “Dag 11 – Uitnodiging

Geef een reactie

