De nieuwjaarsbrieven

2013010101

liefste mama en papa,

zwaai nog eens gauw naar het oude jaar
want voor de deur staat 2013 klaar
kom nu maar vlug binnen
dan kan ik met het feestmaal beginnen
ik schenk je eerst een doosje vriendschap
met een glaasje geluk
dan een potje liefde
met een karafje plezier
en tot slot een bordje zoentjes
met een flesje goede gezondheid

smakelijk en een heel gelukkig nieuwjaar!

je kapoen Lomme

2013010102

Liefste mama en papa,

Bij het begin van het nieuwe jaar
wens ik je heel speciaal
een schatkist vol met parels
en elk heeft zijn eigen verhaal.

De eerste parel is er één van licht en zonneschijn.

De tweede wil voor jou zo graag een bron van liefde zijn.

De derde parel strooit de mooiste dromen in het rond.

De vierde schenkt een stralend jaar,
gelukkig en gezond.

Zo zijn er nog miljoenen parels,
elk met hun geheim,
je zal ze allemaal vinden
al zijn ze nog zo klein.

Ik wil je helpen zoeken,
iedere dag,
heb maar geen schrik.
Want weet je wat zo grappig is…
die schatkist…
dat ben ik!

Je kapoen,
Warre

Tielt, 1 januari 2013

Een gedachte over “De nieuwjaarsbrieven

Geef een reactie

