Slotactiviteit

Zaterdag was de laatste activiteit van het KSA-werkjaar.  Een beetje vroeg, als je ’t mij vraagt maar ja, als we willen dat de leiding er in eerste zit door is en een fantastisch kamp ineen bokst, moeten we er iets voor over hebben, niet? 

Voor die laatste activiteit werden de ouders uitgenodigd om mee te spelen.  Ik was aanwezig maar heb me vooral met mijn camera nuttig gemaakt.  Lomme daarentegen heeft van de gelegenheid gebruik gemaakt om de sfeer eens op te snuiven.  Aan de hand van een doorschuifsysteem konden we bij de verschillende leidersgroepen een spel spelen.  Honkbal, tussen twee vuren, schipper mag ik overvaren, Chinees voetbal; we hebben het allemaal gehad.  Lomme vond het fantastisch en heeft zich, op z’n Lommes, helemaal gegeven. 

Het eerste jaar van Warre in KSA was er één van ups and downs.  Meestal vertrok hij niet zo graag maar als je hem dan ging ophalen, was hij wel enthousiast; behalve als ze binnen moesten spelen want het lokaal stonk, volgens hem.  Het kabouterweekend heeft hij goed verteerd en nu wil hij – mede door de geslaagde zeeklas – ook op kamp.

Plaats een reactie